torsdag 6 oktober 2011

Funderar på att slå ihop min andra blogg med denna

Hej!




Jag har två bloggar denna och Mina stickmaskiner och jag. Varför?..jo jag lägger över denna bloggen vad den ska handla om på min andra,så får jag nog en mer helhet i det jag skriver nu när jag är sjuk blir det bättre med en helhet som du handlar om mig och mina intressen på ett ställe,just nu känns det som det rullar lite mer på den andra bloggen...ja om man nu kan säga det !.. jag skriver inte var dag,men jag skriver då och då,allt efter ork och när jag har bra perioder. Jag är oxå på Facebook nu lite av och till! Där vi har stickcafe och virkcafe vilket är väldigt roligt att följa! och har man inte redan många ideer så får man fler att välja mellan. Men även det får man ta med måtta om man ska må bra och inte hamna där det blir för mycket när man nu är som man är och behöver ro och ett lungt tempo där man får gjort det man vill..det är lätt att hamna i att bara sitta och läsa iställer för att skapa.. "lagom" är bäst för mig :)













1 kommentar:

Prizillas pastiller sa...

härligt färgglatt. Själv använder jag en blogg till det mesta och mer personliga vänner och familj på facebook. Det blir för mycket framför datorn annars...